فلزیاب ، مطالب علمی و آموزشی
۩۞۩ مدار فلزیاب و دستگاه فلزیاب تضمینی ۩۞۩
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ در زمینه های مختلف مطالب علمی و آموزشی به صورت تخصصی و عمومی فعالیت می نماید و همچنین در زمینه فروش مدارات و دستگاه فلزیاب لازم است این نکته را یاد آور شوم که در این وبلاگ مطالب جدید در صفحه اول قرار نمیگیرد و شما میتوانید برای مشاهده جدید ترین مطالب مورد نظرتون در وبلاگ به بخش موضوعات مطالب به قسمت مورد نظر خود مراجعه نمایید درضمن این وبلاگ آماده تبادل لینک با تمامی وبلاگ ها و سلیت ها می باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

دانلود آموزش نرم افزار Proteuse

 

 

همانطور که می دانید بهترین نرم افزار شبیه ساز و شاید محبوب ترین ، نرم افزار  Proteuse می باشد . این نرم افزار بیشتر بخاطر شبیه سازی پردازنده های قابل برنامه ریزی شهرت یافته است زیرا اکثر میکروکنترلرها را پشتیبانی می کند . از طرفی بخش دیگر این نرم افزار برای طراحی پشت فیبر مدار چاپی است . از این رو برای هر دانشجوی برق و الکترونیک و کامپیوتر لازم است که بر این نرم افزار پر کاربرد شبیه ساز مسلط باشد .

دانلود

پسورد تمامی فایل ها http://puls.loxblog.com

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Altium Designer 9

 

با توجه به کاربرد بالای نرم افزار Altium Designer و نیاز بالای مهندسان برق و الکترونیک به دانستن طرز استفاده از نرم افزار Altium Designer کتابی بسیار عالی در رابطه با آموزش کار با نرم افزار Altium Designer را برای شما آماده کردیم

دانلود

 

پسورد تمامی فایل ها http://puls.loxblog.com

 

آموزش نرم افزار Bascom + AVR

 

 

همانطور که می دانید زبان بیسیک و سی پر طرفدار ترین زبان های برنامه نویسی می باشند و AVR هم که میکروکنترلر مورد علاقه و خوش دست دانشجویان ایرانی است . زبان بیسیک زبان ساده و قابل فهم برای افراد تازه کار است . از طرفی کاربرد زیادی هم می تواند در مقیاس بالایی داشته باشد .

این کتاب که از آموزش نصب نرم افزار Bascom گرفته تا آموزش برنامه نویسی آن به همراه تصاویر زیادی از محیط برنامه برای شما آماده کرده ایم . اگر به تازگی قصد دارید به دنیای میکرو کنترلر ها پا بگذارید این کتاب مقدماتی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

دانلود

پسورد تمامی فایل ها http://puls.loxblog.com

دانلود کتاب جامع آموزش نرم افزار CodeVision AVR

 

کتاب آموزشی CodeVision AVR کتابی کامل می باشد که در آن کار با نرم افزار کدویژن بصورت کامل بیان شده است . در ابتدای آن با ساختار کامل AVR و سخت افزار AVR آَشنا خواهید شد . همچنین مختصری در رابطه با نحوه اتصال میکروکنترلر AVR به LCD و ارتباط سریال را فرا خواهید گرفت .  طرز تست برنامه در برنامه AVR Studio  که آخرین مرحله قبل از کامپایل برنامه است را می آموزید . و تمامی منو ها و تنظیمات برنامه Code Vision AVR را در این کتاب خواهید آموخت . این کتاب توسط مهندس امیر ره افروز نوشته شده است .

 

دانلود

پسورد تمامی فایل ها http://puls.loxblog.com

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Protel99SE

 

 

 

دانلود

پسورد تمامی فایل ها http://puls.loxblog.com

 

نرم افزار پروتل اولین و پر قدرت ترین نرم افزار طراحی فیبر مدار چاپی است که در اکثر دانشگاه ها تدریس می شود . البته این نرم افزار خیلی قدیمی می باشد و بعد از مدتی به Protel DXP تغییر نام داد و در حال حاضر با نام نرم افزار Altium Designer معروف است و هیچ رقیب قدرتمندی برایش وجود ندارد . ولی به خاطر اینکه در اکثر دانشگاه ها و آموزشکده ها نسخه قدیمی آن تدریس می شود ما کتاب آموزشی این نسخه را نیز برای شما فراهم کردیم . البته اگر دنبال آموزش های نسخه های جدید هم هستید در سایت وجود دارد و می توانید از آنها استفاده نمایید .

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 1436504
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1